Kötü adamı oynamak için onu sevmek şart

25 09 2008


Cine5’teki Cine City programına konuk olan Musa Uzunlar, Kurtlar Vadisi’ndeki Büyük İskender karakterini anlattı.

* Büyük İskender nasıl doğdu?

İskender’i İskender yapan psikolojik yönler üzerine çok düşündüm. Bazı karakterler ceptedir. İskender öyle değildi. Duruşuyla, bakışıyla, sesiyle bir karakter yarattım. Kendimi şaşırtayım istedim. Bir baktım herkes şaşırdı. Kötü bir adamı oynamak için o adamı çok iyi tanımak, hatta sevmek gerekiyor.

İSKENDER’İ GÖRMEK İSTİYORLAR

* Sokakta ne tür tepkiler alıyorsunuz?

Bazen yalnız kalmak istiyorum ama böyle bir şansım olmuyor. Çoğu insan İskender’le karşılaşmak istiyor sokakta. Musa ile karşılaşınca şaşırıyorlar.

* Bu sezonda İskender’i neler bekliyor?

Polat ve İskender’in sürtüşmesi devam edecek. Sonra biri galip gelecek.

* Polat’ın tüm düşmanları öldü. İskender korkmuyor mu rahmetli olmaktan?

Bence ikisi de birbirlerini endişelendiriyor. Sıkı rakipler. İskender hiç doğru bir insan değil. Seçimlerine katılmıyorum. Bu yüzden onu oynamak çok daha lezzetli.

* Oyuncu olmak için eğitim şart mı?

Sanatta önce yetenek önemli. Yeteneğin yoksa eğitim sana birşey katamaz. Yeteneğin varsa, eğitim bunu doğru kullanmada çok önemli bir faktör. Yetenek daha önemli.

FACEBOOK’TAKİ MUSA TAKLİT

* Yaptığınız en çılgınca şey nedir?

Boğaz’ı yüzerek geçtim. Yüzerken, altında durdum ve köprüye baktım denizden. Her gün geçtiğim denizin ortasında olmak bambaşka bir şeydi.

* Facebook’ta sayfanız var mı?

Hayır, yok. Oradaki ben değilim. Taklidime, ‘Turnemiz iptal oldu mu, yarın yola çıkacak mıyız?’ diye mesaj attım. O da, ‘Hayır iptal olmadı. her şey yolunda’ dedi. Şaşırıp kaldım. Lütfen kimse inanmasın!

Sabah/Günaydın


İşlemler

Information

Yorum bırakın